fredag 26 mars 2010

Bra dag

Idag har jag haft en good day, tur var det åxå att jag hade en good-hair-day...
Vid 12 tiden var det svensk lunch. Dom Svenska tjejerna/damerna vid ett bord och barnen/tonåring vid ett bord. Efter åt så gick jag, Linnéa, Jacob och Oskar för att spela biljard, sen hämtade vi Isac vid bussen och så gick vi o köpte BR glass... :) sen gick jag och Linnéa och badade... ;-) När vi gick hem från poolen hade vi inget att gö' sen så kom jag på att vi kunde slyla någon av oss och ta kort!! Det blev jättebra för Linnéa älskar att fota och jag att bli stylad!
Dom 2 första blev grymt bra!
Alla bilder var SUUPER♥♥
Lägger tre bilder nu men Linnéa har några fler så klicka på hennes namn så kommer ni dit!
PUSSmEEJ

6 kommentarer:

  1. Naw vad söt du eee
    gillar den på guppet bäst!
    Saknadig jätte mycket!
    stora Bästiskramar från fanny

    SvaraRadera
  2. Fanny- Tack så mkt♥ Saknar dig till tiotusen kramichar♥ PUSS

    SvaraRadera
  3. Din farmor tycker att du ser ut som en riktig fotomodell! Fast du är söt utan smink också.
    Kram farmor

    SvaraRadera
  4. Farmor- Tack. Linnéa är väldigt bra på att fota åxå ;)

    SvaraRadera