lördag 20 mars 2010

Sirap dag...

I natt sov jag med Alfred och mamma för pappa e i Sverige (avundsjuk) :). Jag sov lite sådär för jag va så orolig att jag skulle rula över och mosa Alfred :S Jag vaknade en gång när mamma bytte blöja på han och så lyfte jag mitt ben och så fick jag värsta krampen i benet så jag typ bara låg där och halvskrek "Hjälp, KRAAMP!!" .... hIhI men det gjorde oonnt :O AAJJJ
Sen har dagen varit ganske seeg... :-( Först åkte jag med Santhosh (chaufför) för att hjälpa han att köpa något till hans systers son... Han köpte en blå-beige body med luftballonger,flygplan och helikoptrar på, Alfred har en lika dan, och jag köpte en sparkdräkt med grodorpå, också en sådan har Alfred likadan...! Sen har jag bara varit hemma och vart inne på datorn, fixat bloggen och så var jag "bebisvakt" åt Alfred i en kvart...♥
I kväll ska Mamma, Erik, Jag och Alfred till Fam. Tullberg på middag :-) De ska bli mysigt... ;-)
Nu måste jag göra mig iordning...
Ha en underbar kväll ;)
PUSSmEEJ

3 kommentarer:

  1. Jag har just pratat med din pappa på telefon. Vi skall ses hos Marcus och Camilla på måndag kväll. Det ser jag fram emot. Har saknat min lille pojke (för att inte tala om hur mycket jag saknar er andra). Santhosh är nog glad att du hjälper honom att köpa babykläder.
    Kram farmor

    SvaraRadera
  2. Kul med en ny liten bror! :) <3
    Jag önskar att jag kunde ha ett litet syskon! :)
    Hälsa honom :) Haha
    Kram

    SvaraRadera
  3. Farmor- Jag saknar dig med! Ja, jag fick bestämma helt vad han skulle köpa, han hade ingen aning!

    Klara- Ska hälsa ;-) Han är helt underbar och mysig...♥

    SvaraRadera