torsdag 11 mars 2010

Ooopppss..

Jag har visst inte varit så superbra på att uppdatera... Det är bara de att jag e mkt med Alfred och gosar me han och sånt och mestadels har ju andra tiden gått till läxor :( Förra veckan hade jag en hel del men denna vecka e det inte så farligt... :-o På familjens blogg som mamma skriver på kan ni se ett bildspel på Alfreds första vecka :D Han e så söt så och luktar helt ljuvligt ♥♥
Ok guys, de var bara en liten updatering, jag skriver mer när jag har ork...(klockan e redan typ halv9 och för att jag inte ska va typ helt dö av trötthet imånbitti så måste jag typlägga mig vid 9) ;P....
C ya l8er...
PUSSmEEJ

1 kommentar:

  1. Käraste lilla Nora!
    Det är klart att du i nuläget prioriterar Alfred och föredrar att gosa med honom. Vi förstår så väl och det är väldigt roligt att läsa det du har tid med. Kram från farmor

    SvaraRadera