torsdag 25 mars 2010

Wiiho!

Indus day vart jättelyckad! Alla satt inne i gympasalen, och mkt riktigt, där fanns en stor skärm och i år funkade tillomed ljudet =D Jag tänkte att det går vell sådär här i Indien och oorganiserat etc. men de var bannemig helt fantastiskt! Alla var involverade, inte en enda unge utan någon roll så det var ju åxå kul! Jag måste säga att jag är mkt stolt över min skola! Det var extra kul att sitta där inne när treorna och tvåorna gjorde *Goa-dans* dom hade liksom lite hawaii inspirerade kläder och så dansade dom och alla tkr att den dansen är så kul så nästan ALLA (98%) som var där inne härmade dom!! Det var jättekul och alla kunde typ dansen eftersom vi sett dom öva o så... ;-) Det skulle starta 18.00 men det började 18.10 och det skulle sluta 20.45 men det slutade 20.55!!!! Tänka sig! Bara 10 minuter sena åt båda hållen och om dom hade startat prick 18.00 så hade dom ju vart precis i tid! Det var bannemig nog rekord =D
Det som jag inte tkr om så mkt är att vi för dansen har övat liksom typ 6v. och vi gjorde två minuter på sceenen... 6 veckor för 2 minuter!! Jag tyckte om Indus-day-practise var ganska kul (och skönt för vi missade några lektioner...=D) men men... Nu har vi det gjort iaf, och dansen blev jättebra♥
Bilder kommer alldeles strax, jag lovar :P

PUSSmEEJ

2 kommentarer:

  1. Ni var superduktiga! OCH jag tycker att det var ett helt fantastiskt arrangemang! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag hade varit där för att kunna se denna underbara föreställning!
    Kram farmor

    SvaraRadera