onsdag 12 maj 2010

I skolan

Hejhej!
Just nu sitter jag i skolan... Trakigt :-/ (skriver pa skolans laptop sa har inte dom 3 sista bokstaverna i svenska alfabetet! Jag och Alice ska skriva en presentation som jag, Alice och Sindhura ska halla for grade 3, men Aditi behovde hjalp, sa da gick Sindhura (hon ska bara presentera anda sa de va ok), sen trottnade Alice sa nu sitter jag har... Aja, detta e iaf roligare att gora an interview (stavning pa svenska kommer jag inte ihag for tillfallet) fragorna... Iman ska vi till Bannerghatta Zoo. De ska bli kul. Da missar jag musiken o piano axa. de e DO trakigt! vi sitter liksom och raknar, forst minuterna, sedan sekunderna tills lektionern e over. Vi far typ bara sitta dar.... :-/Men nu maste jag nog snart ga.... hoppas inte att Alice kommer in och upptracker att jag typ inte gjort ngt ting alls.... haha, fasst egentligen behover vi inte gora detta forsen nasta vecka.... Tror igentligen att vi har "freetime" for man far gora vad man vill!! De gillar vi

Ska forsoka att uppdatera sen nar jag kommer hem efter fotokursen.. Igar sa han att vi skulle ha en halv timma teori och en timmas fotografering, men vi hade ca. 20 min. fotografering!! Rolig e han axa for han gor som att vi ska jamfora me ngt och sa gjorde han varldens storsta sak av hur man ska gopa glasogon, sa vi fick sitta och beskriva step by step vasd vi skulle gora om vi skulle kopa glasogon sen sa glomde han helt vad att jamfora!!!

MASTE RUUUSA!!

PUSSmEEJ

3 kommentarer:

  1. Svårt att läsa med dina förkortningar och inga prickar......Är jag gammal eller? PoK Ma

    SvaraRadera
  2. **

    Ja det var tåringen jag fick av Lena. Den är jätte fin :)

    SvaraRadera