måndag 31 maj 2010

Yuppi!

Kjolen får jag i turkost, men jag har en svart i sverige åxå... Jag ska även få en randig tröja med pappa inatt men den va slut på online shoppen så fick ingen bild ;) ^^
Yuppi! Inatt kommer godiset... *hosthost*, eeh pappa då...
Fats jag har ju saknar honom åxå.
Och godiset, såklart.
Jag ska åxå få efterlängtade jeansleggings! Aahhh!
Vi har andra saker beställt till mig såsom espadrillos och den svarta kjolen, plastringar i coola färger, hårband och sånt :)
I denna dryga vecka har jag sovit på pappas plats, med Alfred och mamma ♥ Mamma väckte mig härromnatten för att jag "halvmosade" Alfred med mitt ben på hans lilla mage :O Men de var ingen störra fara :) Natten efter då drömde jag att jag var inne på min laptop och att jag skulle ställa ifrån mig den. Sen helt plötsligt kände jag Alfreds huvud, och jag trodde att jag satt laptopen på han (!) så jag fick värsta paniken och "kastade" och sparkade mig åt de andra hållet... På sängbordet stod de ju ett glas åxå, alltså.... Långa ben (som jag har!) + panikpanikpanik= ett krossat glas! Tur att jag redan hade drukit upp juicen annan :) Höhö..
Nu väntar min egen säng inatt. Jag brukade alltid ha Erik i min säng åxå (180 cm bred), så de känns lite tomt :( (om ni har läst på mammas blogg så är han hemma i Sverige :-/ ). Aja, men jag har ngt att se fram emot iaf!
Jag hoppas att alla mammor hade en superdag igår ♥
Kram

1 kommentar:

  1. Det verkar farligt att dela säng med dig. Du måste vara rädd om vår lille Alfred.
    PoK farmor

    SvaraRadera