måndag 17 maj 2010

Phuuu... snart är denna dagen över!

Måndag.....

  1. Gick och la mig kl. 11 söndakväll, va supertrött för jag hade inte kunnat sova bra alls.
  2. Kommer till bussstoppet och inser att jag har glömt att ta på mig 'formal uniformen' för fotograferingen...
  3. Springer hem och ska möta bussen på de andra stoppet.
  4. Får en typ asma attack och får knappt luft (så dålig komdis har jag inte, så att jag flåsar som en vettskrämd gris efter bara 50m... :P)
  5. Kommer på bussen (hade knappt luft i lundorna men) med andan i halsen.... :0
  6. Skoldagen gick bra, Yoga assessment och sen exhibition hela dagen :) + att fotograferingen gick bra och (åxå) hon (de gör alla...) berömde mitt hår och sa att de va 'lovely'... ♥☺
  7. Kommer hem och sen åker jag och oskar rollerblades (gata in och gata ut) från ca. 16:30 till 18:15.... Jag fick SÅÅÅ mkt skav av mina!
  8. Åker hem för att hämta cycklarna och glasspengar och sen åker vi till Linnéa.
  9. Oskar, Linnéa och jag spelar kull i ca. 1 timme..
  10. Vi åker till affären för att köpa glass och planerar att gå och bada, men dom planerna krachade pga. blixtrar.
  11. Vi åker alla hem till sitt.
  12. WARNING!!! SHOWER IS WAITING!!!

Ja, ni såg ju de sista, och de stämmer må jag säg.... Hehe, man blir en aning svettig av att vara ute i nästan 3 h. och bara röra på sig... :)

Godnatt, Kram&PUSSmEEJ

2 kommentarer:

  1. Ta hand om dej, och försök att gå till sängs lite tidigare! Lättare sagt än gjort. Jag var själv en nattuggla när jag var i din ålder.
    Kram från farmor

    SvaraRadera
  2. farmor- Jag vet! Jag har nog fått dina genrer då... Nattuglor 8-)
    Kram

    SvaraRadera