lördag 22 maj 2010

Min fina lillebror har åkt.... Snöft snöft

Natten till fredag åkte pappa och Erik hem. Jag kommer att saknar dom så, speciellt Erik efter som att han ska vara hemma i 3 veckor utan oss! Vi skypade igår när erik var hos morfar och då åt han sin "morfar-och-Birgit-special" SMÖRGÅSRÅN!!! De e nåt av dom få sakerna Erik saknat här.. hehe! Men jag ska inte gnälla allt för mkt.... För i affären brevis supermarketen så hittade jag HARIBO GODIS!!! De finns tom LAKRITS!!! Snacka om att jag är lycklig :D :D :D !!!
Idag ska jag och mamma åka och shoppa.... :) De ska bli jättekul ♥ Mia och Linnéa skulle åxå in till stan så vi kanske ska äta på Hard Rock Café tillsammans åxå :) Snart lämnar fam. Tullberg Indien för alltid... Vi åker hem en dag innan dom. Jaja, men vi kanske ses i Sverige, kanske inte i sommar men nästa, eller nästa... De blir bra :)
Nu ska jag gå och äta mina chokladflingor - läs slänga- som är ganska sumpiga nu... hihi :)
He D Bra,
Kram&PUSSmEEJ

2 kommentarer:

  1. Erik saknar dig också. Han ser fram emot att få gå till skolan på måndag. Det trodde man väl aldrig.
    Kram från farmor

    SvaraRadera
  2. Farmor- Jo, men, han kommer ju liksom inte jobba så mkt... Han ser nog mest fram emot att träffa kompisarna ♥ kram

    SvaraRadera