lördag 17 september 2011

59 stycken frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 18!
2. Vem var den sista du träffade? Erik & Alfred
3. Hur lång är du? 160 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? I rymden finns inga kännslor- Grym!
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Matin om han skulle med till gymmet
7. Vad är dagens planer? Blogga, Shoppa jeans, maila lite läxor, ta't lungt... :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Om jag snabbt vill ha svar- ring. Annars SMS!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta och lyckliga!
10. När såg du senast din mamma? Eftermiddags
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 07.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Va?
14. Vilken är din favoritplats? I Sverige, vid poolen och i affärer ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Någon plats som gör mig deprimerad
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Pluggar eller försöker få ordning på en karriär? Pojkvän..
17. Vad skrämde dig som barn? Att bli överraskad och skrämd. Och att mördare ska hoppa ut ut min garderob...
18. Vem fick dig att skratta senast? Min kompis som stod i kemilabbet och dansade helt galet i fönstret!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Alldeles!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Bror på. Ibland trosor, ibland med pjamaströja / shorts.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Många, men sover med två-tre
23. Hur många landskap har du bott i? Västra götaland och Karnataka !
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Aldrig vart full... men nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Kalla marmorgolv med varma fötter- barfota! Annars skor.
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass swirlat med vaniljklass och kolasås- Gold Medal Ribbon. Och Love potion- Blåbärs- och vaniljglass swirlat med blåbärs sylt och choklad hjärtan fyllda med blåbärs sylt♥
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bjuda med familjen till New York, Shoppa lite och spara.
29. Tycker du om kinamat? Jau...
30. Tycker du om kaffe? BLÄK! Påminner mig om magåkommor....
31. Vad dricker du till frukost? Juice, eller o'boy när jag inte bryr mig om att få ont i magen
32. Sover du på någon särskild sida? Somnar på mage eller sida, vaknar på sida el. rygg
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Absolut!
35. Är du en beroendemänniska? Igen, Va? Socker, Internet och Kläder/Accesoar beronde... ja!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja!
37. Vill du ha barn? Jaaaa
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska lika bra som Svenska ungefär :D Me hablo español.. casi:)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Härregud, havet!!!!!!!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Märkeskläder & Assecoarer
42. Äger du dyra smycken? Nja, för mig är dem väldigt dyra och värdefulla!
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej tack!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Köttförsås och spagetti
45. Vem är den roligaste människan du känner? Talla, Amanda, Sreya, Oskar, Pappa, EBBA!, Alfred, Mamma, Henrik, Maria, FELICIA! etc... UPDATE: Min kära morbror hamnar lätt på topp tre!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett litet på knät, ramla i trappa och ett som täcker hela knäet, fick inte tvätta det i skolan ;(
47. Vad har du för ringsignal? Töntigaste och pinsammaste "Sötaste som finns" sak-låten. "Mamma mia" när mamma ringer.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp, en sak är en rosa klänning i velour med en katt på där det står "Mjau". Alfred ser ut som en liten flicka när han provar den (på skoj) !!!
49. Flirtar du mycket? Nej...
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Absolut inte!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Baddaren- Emma Hamberg. Läser nu grymmaste boken! Mitt Nya Jag- Sophie Kinsella
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej, men sjunger i Sverige. (pinsamt med chauffis här...)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio Indigo
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? utskrivningg-slip så jag kunde åka hem tidigt, skönt!!
59. När var du i kyrkan senast? Oj, längesedan... Kan det ha vart Alfreds dop?

2 kommentarer:

  1. haha hur orkar du svara på alla frågorna?? jag tror du glömmde pappa på roligast!!!! <3<3 kram Ebba L puss

    SvaraRadera
  2. JUSTDET! Tack, han är lätt en av dem ROLIGASTE! Nu får jag skynda mig innan han skriver det själv... ;) ♥

    SvaraRadera