onsdag 28 september 2011

We will rock YOU!

Oh Maj Gaaud! Det var ett tag sedan jag bloggade nu.. Jag har precis pluggat klart Geografi! Det gick hur bra som helst, jag är så chockad! Och jag som suger på att plugga mest över hela denna jord!

Vi har nu börjat med rehearsals till We Will Roch You, musikalen baserad på Queens tio (tror jag) mest kända låtar! Igår hade jag HUR kul som helst, med en tjej som heter Gabriella (Gabi) ♥. Hon hade med sig kamera med, och sina ascoola runda RayBans som vi provade med Jack (som såg ut som att han skulle råna en bank-enligt han själv). Sen gick vi till Tuckshop och köpte Juice, och hon provade RESORB och älskade det, som jag!! Fast Dhruv sa "Girls, Girls, You should know, drugs are not good for your health!", för vi hade resorb pulver över hela ansiktet! Jag är förmodligen den enda som fattar detta, och vet vem dessa är, men åh vad jag kommer sakna detta när jag läser det när jag är hemma... :( ♥

Just det! Pappa ÄR TILLBAKA FRÅN USA! Alltså, han hade med sig så fantastiska presenter så jag nästan gick under. Jag kan fortfarande inte förstå hur jag kan ha en sån snäll pappa som köpte SÅ HIMLA FINA SAKER! Ni kommer snart få veta! Pappa som inte har varit så intresserad av att gå igenom min garderob utifrån och in, fick godkännt♥ Mamma vågar inte ens köpa saker till mig, hehe. JAG ÄLSKAR DIG PAPA! Ni kommer som sagt att få veta, med bilder!

Jag trodde inte att jag skulle kunna lägga upp bilder för att det skulle vara för mörkt när jag kommer hem, men vi ska inte stanna kvar denna veckan pga exams, utan vi har rehearsal 14.00-16.00 isället:)

Nu ska jag titta på Gossip Girl, sen sova och mentalt förbereda mig för examsen :) Höhö.

Random bilder på köpet!
Fysikplugg. Japp, klar med det med!!

Middag på clubben idag!
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar