söndag 4 september 2011

Uppdatering på listan

..om saker ni inte visste om mig! Då jag för första gången fick en kommentar av min käre morbror (mosters man), så lägger jag till:

21. Har en riktigt snygg, ball morbror som verkligen drar till sig blickar pga av sitt ståtliga yttre. Han har ju även bra smak då det gäller kläder (som du gillar) samt bilar... Det skrev han själv, och ja, det stämmer väl!

Och sen är min morbror ofta slående lik Hugh Grant!

Sen uppdaterar jag min Juicy Couture status till:

7. Jag äger 11 12 saker från Juicy Couture (plus två fake-väskor ;). Jag ♥ allt! *

Och ja, jag ska visa var det är för något. Ps. JAG ÄR GANSKA PANK!

3 kommentarer:

  1. Tack för att du höll med eller kanske det beror
    på en god uppfostran.
    Hugh Grant, det kanske blev en bra början
    på en kontaktannons.
    Du kan ju skicka desperata kvinnliga läsare vidare.
    Hälsa hem och be pappa börja "bunkra" man blir
    ÄNNU törstigare i varmt klimat.
    /J

    SvaraRadera
  2. svar: http://pixlr.com/o-matic/
    kram!

    SvaraRadera
  3. J.
    Hahaha du är för rolig! Kram, längtar tills ni kommer! ♥

    Sandra.
    Tack! Och jag älskar din blogg!

    SvaraRadera