fredag 2 september 2011

Saker ni inte visste om mig!

Ofta tänker jag på roliga saker om mig som ni inte visste. Men då jag oftast inte orkar ägna ett helt inlägg åt en liten sak om mig själv ska jag samla ihop en bunt nu!
Let's begin...
  1. Mina mellannamn är Linnéa Elisabet.
  2. Jag är kvarts Irlänsk, farfar är pure Irish :)
  3. Jag har en gammlefaster som bor i Afrika (från Irland).
  4. Min pappa jobbar på Volva.
  5. Det kommer att bli spännande att vara "ny" i en skola som jag gått på nästan 5 år i Lindome.
  6. Sista gången jag åker bussen hem från Indus International School och lämnar min skola för sista gången som elev där kommer jag nog att gråta, jag har så himla många bra minnen därifrån och nu är det så naturligt att vara där! :D
  7. Jag äger 11 saker från Juicy Couture (plus två fake-väskor ;). Jag ♥ allt!
  8. Jag kanske snart ska köpa ett par Ray Ban Aviators. (pilot glasögon). Dem kostar ca. halv priset här :)
  9. Jag längtar ihjäl mig till Oktober för då: kommer mina (nästan systrar) kusiner Ebba & Maja, min moster och min morbror. Dagen dem kommer på har vi musika igen på skolan! "We will rock you!" :D. Några dagar efter det åker vi till MALDIVERNA för andra gången!!! Wah!
  10. Ibland kan jag och min pappa ha den sjukaste humorn.
  11. Ibland kan Felicia (som bor här) vara så rolig så att jag nästan kissar på mig!
  12. Oskar är en av mina allra bästa vänner och kommer att vara det föralltid. Han är som min storebror, vi träffas 95 av 100 dagar, och jag älskar honom som min bror!! ♥♥
  13. Jag har världens snyggaste moster, skitsnygg! Dessutom älskar jag hennes kläder, och hon är skitsnäll och mamma till mina bedårande kusiner♥
  14. Min faster är lik mig säger många. HON ÄR UNDERBARASTE FASTERN I UNIVERSUM!
  15. I sommras fick jag min 5e kusin på pappas sida.
  16. Jag är enda tjejen på min pappas sida...
  17. Tills i jul! Då får jag äntligen en liten tjej att skämma bort!! ♥
  18. Jag har sju, snart åtta kusiner, dem heter: Ebba (1998) & Maja (2002) , Max  (2001) & Noel (2011), Simon (2004), Samuel (2009) & Bebis i magen (2011).. ♥
  19. Just nu kommer jag inte på något mer, men ibland kanske jag lägger till något i slutet av något inlägg!
  20. Jag hittar inte några bra bilder till detta inlägget på denna datorn :( Haha.
Var detta ett bra sätt att lära "känna" mig mer? :)
PUSS! ♥

3 kommentarer:

  1. 21. Har en riktigt snygg, ball morbror som verkligen drar till sig blickar pga av sitt ståtliga yttre.
    Han har ju även bra smak då det gäller kläder (som du gillar) samt bilar...

    Ha de.
    /J

    SvaraRadera
  2. Hej Gullet! Trevligt att få komplimanger tycker moster! Ses snart, kram Anna

    SvaraRadera
  3. J.
    Inlägg uppdaterat, Hugh Grant.

    Moster.
    Varsågod, det är så sant!!
    Ses snart, längtar ♥
    puss

    SvaraRadera