måndag 28 maj 2012

Andas till Ai Se Eu Tu Pego

Innan jag och Amanda började springa pratade vi om Ai Se Eu Tu Pego-låten, och sen när vi började springa flåsade vi som väldens idioter, men sen kom vi in i en super andra andning! Haha vi kom på sen att vi andades i takt med låten som vi sjöng i huvudet.. Förövrigt är jag bara så jäkla stolt över oss, vi brukar stanna och flåsa men vi sprang HELA streckan idag! Och efter det tog vi oss runt yttligare 1.5 km! Go us manden!

Förutom springturen som var underbar med min fina har dagen vart sådär faktiskt. Den blev ju inte precis bättre av OFÖRBERETT SO PROV första lektionen! Argghhhh... Får hoppas att det gick bra.

Nu ska jag sova, på onsdag är det upp fyra som gäller. En skoldag kvar, wiiiiiieeeee!!!☀

Godnatt puss

Amanda &jag❤❤

1 kommentar: