lördag 5 maj 2012

Gårdagen

På spanskan bakade vi citronmuffins på spanskt recept (som va översatt till svenska). Bakade med Lucas och William och våra blev säkert godast av allas :D Sen på lunch gick alla till bamba- och tror ni det är tacos? NEJ DET ÄR DET INTE, utan någon konstig broccoligryta (?). Blir så himla trött på vår skola ibland, så skyller bambatanterna på kommunen, men skånhällaskolan fick tacos? Jaja, sjukt dumt tycker jag i alla fall.

Nog om det, efter att ha suttit ute lite gick jag och Nessie ner till Centrum och köpte glass! Jag var inte mainstream och köpte calipposhots utan en vanlig istället som va riktigt god :D

Sen hade vi musik, åh va underbar den lektionen va! Satt ute, och jag och Maja skrev på vår låt. Vi ligger lite efter då vi vart sjuka/Maja har haft musikal osv men det gick förvånansvärt bra! KÄRLEK TILL VÄDRET MED!!

Sen åkte jag hem, sen till Linnea och sen hemspråk. Efter det cyklade jag hem igen, och sen gick jag till centrum/rampen för att träffa Wall, Wilma, Lea, Linnéa och Max! Spelade lite fotboll, snackade, skrattade och hade det supermysigt! Sånna kvällar jag längtat till i Indien!! Vädret var ju helt amazing, vi hade shorts och linne hela kvällen och det var ljust. Tack för bästa dagen Max, Linnéa, Lea, Wall och Wilma!☀☀

Kom hem runt nio, och satte mig och pluggade svenska till ett prov vi hade idag, det gick bra tror jag!

Ganska långt inlägg, men så får det bli när man inte gör många korta inlägg under en dag! Puss på er alla!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar