tisdag 1 maj 2012

Valborg 2012

Kan ju berätta lite om min valborg tänkte jag!

Efter att jag hjälpt till mer sargen mötte jag Ebba och så gick vi till Max och väntade in min familj och Linnéas familj. När alla hade kommit åt vi jättegod mat, sen satt vi och pratade och så, innan vi drog ner till Almås där det är Valborgs firande varje år. Träffade några från klassen, och sen träffade vi Elin och Lea som vi var med hela kvällen. Dom hade sina longboards med sig så vi åkte lite, men stod mest och pratade och skrattade så vi blev helt hesa! Sen efter tre timmar tändes valborgsbrasan, men den var jätteliten och inte så rolig att titta på, hehe.. Sen skulle vi gå hem, och följde Lea och Elin en liten bit. Dom åkte på sina longboards ner till stationen från ica, och jag stod med en fot på varje bräda, och sen började det gå fortare och fortare, och svänga var ju inte riktigt ett alternativ! Det måste sett otroligt konstigt ut, tre tjejer på två longboards och Ebba som skulle ta kort och va såhäääär nära att bli påkörd så hon sprang som en idiot, haha... Efter det gick vi i alla fall hem!

Sen åt vi daimtårta, och gick in på Max rum och satt och pratade rätt länge. Ebba och jag blev rätt trötta så jag tror tillochmed vi somna till en stund. Sen skulle vi gå hem, så det gjorde vi, och när vi kom hem la vi oss och somna (igen) direkt.

Det va min valborg det!
Tack alla som gjorde den så bra! ♥

Inte jättelätt för Ebba att ta kort haha!


Världens finaste Max och Linnéa

Linnéa, fula jag (bjuder), Elin och Lea.

Sorry för totalt kassa bilder, mörker + iphone = no good combination! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar