söndag 27 maj 2012

Morsdag

Skulle bara vilja säga grattis alla mammor på morsdag, men allra mest till min egna fina mamma! Du är så snäll och härlig mamma, och jag vet alltid att du älskar mig även fast vi tjafsar! Jag kan vara otroligt jobbig ibland, och det vet jag själv, och du vet att jag tycker du är skitjobbig ibland med, men alltid blir vi alltid sams jättefort om det är något vi är osams om!

Jag skulle aldrig klara mig utan dig, jag kommer att älska dig tills mitt sista andetag❤❤❤

ILOVEYOU MAMMA!

finaste

1 kommentar:

  1. Älskade fina Noris! Utan dig kan jag inte andas❤.Tack för de fina orden! Visst tjafsar vi ibland-men säkert är det så i alla tonårsfamiljer och vi är inget undantag. Det är tufft att lära sig bli vuxen och det är tufft ibland att vara den som lär ut......
    men du betyder allt för mig. ILOVEYOUTOO! Din mamma

    SvaraRadera