söndag 20 maj 2012

Gokväll

Ciao bellas! Ganska bra uppdatering idag tycker jag, trots dop etc..? Men det är bara kul!
Haft en lugn kväll hemma bara. Jag är faktiskt riktigt taggad på skola alltså, men nu vill man bara att dagarna ska gå så att det blir sommarlov snart! Och jag har faktiskt den lyxen med att åka på semester innan sommarlovet!! Om 10 dagar, nästa onsdag, så ska mamma, Erik, Alfred och jag åka till indien i 10 dagar tror jag! Det ska bli sååå kul, för många av våra närmsta kompisar där nere ska flytta nu till sommaren, så det blir jättebra att åka nu. Sen så ska vi (eller haha, blir väl mest mamma..) hjälpa pappa att märka massa saker som ska med i containern hem! Det ska bli underbart att komma iväg lite, bli lite brun till skolavslutningen, umgås med vänner och dessutom prova hur det är att vara på besök "hemma" typ! Åhh jag längtar! Kommer hem några dagar innan avslutningen så missar inte den!

Nu ska jag snart sova! Smsar lite med Amanda-babe och planerar lite inför morgondagen. Fortfarande ljust ute när man lägger sig, sommar snart?! Dessutom har jag sovmorgon imorgon. Ja ni märker ju, humöret är på topp! Godnatt fina bloggläsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar