fredag 26 oktober 2012

Galet

Nu ska jag siva snart! Ska upp om fyra timmar igen för att åka till flygplatsen. Gick hyfsat smidigt att packa faktiskt! Har bara 10kg, inte alls mycket. Men räknar med att shoppa en del, hehe.. Så tar inte med mycket alls.

fick en fråga förresten-


Kommer du blogga därifrån???
Sv: Jag kommer att skriva något kort när jag får internet! förstod aldrig om det var gratis internet eller inte på hotellet, men annars är det säkert billigt :D men på ena sidan av vårat hotell (typ 5 meter från entrén eller något) ligger ett starbucks och där har dom ju Wi-Fi att låna/köpa. Kommer skriva om varje dag på anteckningar (på mobilen) och publicera när jag får en chans! Men bloggen är absolut ingen prioritet under resan även om det är kul att dokumentera, men vill främst uppleva saker och umgås med min fina släkt.

Nu måste jag nog försöka sova om de ens går :P Alltså... JAG ÅKER IMORGON! Helt galet. Och det är faktiskt en stor grej för mig (och Ebba as far as i know), för vi har verkligen väntat länge. Detta har varit min dröm i en evighet och jag som älskar att resa och shoppa är inget annat än excited. Love my life !!!
Jag slänger in ett inlägg eller två imorgon! Puss♥
vårat hotell! mitt över gatan där ligger forever 21, heheheh... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar