tisdag 23 oktober 2012

gr8 day

Haft en jättebra dag idag! Skolan var bra och allt, va glad hela dagen haha. Och fick göra SO diagnos som vi gjorde för länge sedan för att jag inte lärt mig de då.. Men nu hade jag kunnat plugga lite och fick 116/122! Skitnöjd faktiskt :D Fick biologibetyg idag med, fick B! Så det är jag också nöjd med (VG+ eller vad man ska säga haha)!

Träningen gick bra, men en tjej sprang in i mig så min hand är heeelt stukad just nu! Kan knappt skriva på datorn med den haha. Hoppas att de går över.

Nu ska jag sova. Imorgon efter skolan har jag huuuur mycket läxor som helst! Eller hemspråk och matte, men det är mycket endå! :( Går bara och tänker på hur det är värt det i slutändan, och att jag ska få åka ivääääg på lördag! Shit, på lördag.. helt sinnes ju!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar