söndag 7 oktober 2012

Söndag

Började dagen med att vinna seriens första div 1 match! Så jäkla gött, 2-0 mot Sportlife. Sedan hade jag 40 min på mig att cykla hem, duscha, äta, klä på mig och åka till konfirmationen. Väl där hade vi lektion, rast, lektion, rast och sen lekte vi lekar, rasterna och lekarna va ju roligast, haha. Efteråt var jag med Linnéa och några fler :) Sen gick jag och Linnéa hem till henne och prata om allt, behövdes, fanns mycket att prata om. Middag och Solsidan när jag kom hem, och nu ska jag dricka mitt kvällsté (haha känner mig som en tant nu men det är ju standard).

Maja fyllde år idag förresten, åh bästa jag gjort på hela dagen var att se till så alla sjöng för henne på andakten :') Trodde hon skulle döda mig men det var bara kul så hon älskar mig fortfarande som tur är :) GRATTIS igen världens bästa ♥♥♥

Kanske kommer nåt mer inlägg men är rätt trött efter helgen haha,
puss
Jag och bästa majsan i februari någon gång♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar