söndag 21 oktober 2012

Intensiv dag

Gick upp tidigt för att åka till onsala och klippa och slinga håret! Blev super :D sen till match nr 1, snabbt hem till Linnéa, och skynda till match nr 2. Efter det snabbt hem innan Amanda och Maja kom och så gjorde vi iordning oss för tjejmiddagen hos Erika! Vi hade riktigt kul, haha vet inte vad som hände med Amanda (eller mig haha) ikväll men kul va de!

Förlora första matchen med 2-1 tror jag.. Men vann andra med 6-2. Förlora div 2 och vann div 1. Kul att div 2 laget va bättre än div 1.. Men laget som spela div 1 matchen har alltid spelat div 2 och har gått upp nu så.. Den matchen va bara konstig, men kul endå!

Nu ska jag sova. Vart en riktigt bra dag! Kompisar, innebandy och fräscht hår! Och om en vecka äter väl jag middag i NEW YORK just nu!!! Waahh❤

Mina älskade bönor❤❤❤ Tog den finaste bilden, haha tack Ida och majsan för att ni tog 204 kort på min mobil, har en riktig guldgruva med flumbilder nu på er! :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar