torsdag 25 oktober 2012

oh lord, new york, new york

Jag är ju suuuuper excited för NY! Och jag nämner det i varje inlägg typ haha. Men älskar ju själv att läsa om NY så...
I alla fall är det helt stört att jag ska till USA om inte ens 48 timmar. Imorgon kan jag tänka "jag åker till new york imorgon!" Innan har jag typ kunnat föreställa mig allt men nu känns det helt surrealistiskt! Men jag vet att det kommer bli en av dom bästa resorna i mitt liv. Åker dit med familjen och morbror, moster och kusinerna. Min bästa vän, kusin och syster♥

Vi åker tidigt på lördag morgon till frankfurt sen åker vi världens största plan till New York. Ska bli coolt att flyga det, det är verkligen det största planet/jumbo jetten i världen. Kommer dit på kvällen svensk tid men mitt på dagen NY tid så har hela eftermiddagen där! Så sover vi där i fem nätter och åker hem på torsdag eftermiddag NY tid, och kommer hem fredag mitt på dagen Sverigetid. Vi ska ju kolla på sevärdigheter, äta, umgås och shoppa såklaaaart, hehehe.

Jag kommer vara överlycklig när jag vaknar på lördag morgon, OMG!







1 kommentar: