torsdag 27 december 2012

Annandan

Vaknade seeent imorse och sen fixade jag med mitt rum! Rensade kläder och vek ordentligt i garderoben. Känns som att jag inte har några kläder kvar :o buhu, har seriöst fem thirtar haha! Men har ju blusar och så. Är döööö sugen på att shoppa nu haha! Undrar om mamma är lika sugen.......

På kvällen åkte vi till kusinerna och åt tacos och sen chokladmousse. Kollade även Ice Age 4 i 3D, dom har sån tv och hela köret, jäklar vilken effekt alltså!! Har sett Avatar i 3D med, så coolt. Och läskigt haha! Kollade även lite bonde söker fru och sen morden i fjällbacka (hette den tror jag?). Alltså fjällbacka filmen söööög. Aldrig sett en dåligare kriminalfilm. Så dåligt igenomtänkt, förutsägbar och orealistisk typ. Nä, Arne Dahl är sjukt mycket bättre!! Nooog om de nu, haha!

Imorgon ska jag träna i alla fall och sen vet jag inte! Men vi hörs imorgon, puss

Btw är min a&f kofta sjuuuk, så himla gosig. Har en rosa med jag beställde för ett tag sen och det är typ det gosigaste jag nånsin köpt och fått! ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar