söndag 2 december 2012

mysig söndag

fick sms imorse så drog i mig två mackor och cykla till matchen. det blev 1-1, mot Ale, och det ska dom definitivt vara nöjda med!

Efter det åkte jag hem och så kollade jag, pappa och alfred på någon film om apor typ, den va faktiskt jättebra! Sen åkte pappa och köpte donken, haha..

Runt sex-sju tiden så åkte jag och pappa till bunketorp, han lärde mig bättre spingteknik för att jag ska kunna bli snabbare och så körde vi intervaller och backträning, och så gjorde jag 60m utfall ungefär. så jobbiiiigt! men det är endå mysigt att springa när det är mörkt ute, dock var det -10 grader så förfrös nästa haha!

Har precis kollat Arne Dahl- europa blues, och ska sova nu. Börjar nio imorgon och har tre lektioner sen slutar vi för vi har halv studiedag, göööött.
Hörs imorgon, puss och godnatt, hoppas ni hade en mysig första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar