fredag 14 december 2012

cozy

ska lägga mig och sova nu, ska upp tidigt imorgon. men jag kommer förmodligen endå vakna tidigt pga huvudvärk...

fick två omdömen idag, svenska och engelska! i alla mina svenska omdömen har jag B så tror det blir mitt betyg! hon hade tydligen berättat idag vilket betyg man får, så glad om det blir B! på engelska fick jag straight A's, wieee!!! men visste nästan det eftersom jag knappt behöver göra något på engelskan, hon har läst mina anteckningsböcker från indien osv.. go me!

nej men jag är faktistk riktigt nöjd med alla mina betyg! mestadels C och B, även A! inte nöjd med SO dock, men det är för att den läraren verkligen inte är bra. alla har jobbat arlset av sig och endå får många inte mer än E. Han klagade på mina geografi lärare i indien med, hallå? Han ba "du verkar ha  haft väldigt dålig geografi i indien" medans jag inte fick sämre betyg än hans elever! jag lärde mig ju bara andra saker inom geografi! dessutom klagar han på allas kartkunskaper hela tiden, men istället för att göra något åt det ger han oss oförberedda prov (dvs att vi inte har pluggat eller lärt oss de) och klagar.

nu blev jag jäteirriterad, haha!
men godnatt peeps, love♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar