söndag 16 december 2012

Bästa dagen

Hej!
Har vart helt bortkopplad från bloggen idag. Vaknade och kände mig mycket bättre vilket är jätteskönt! Är dock värre nu, men jag öööverlever!

Hade konfirmation som sagt idag. Gick hyffsat snabbt faktiskt! Hade långa raster hehe. Innan lunch kolla vi på "levande julkrubba" i centrum med kamel och allt, haha! Hade lite längre lunch med så när vi ätit klart satt Linnéa, Max, Ebba, Robin, Erik, Joel och jag kvar jättelänge och prata och skratta. Så Goa! Hade bara "julfest" med godis, fika och tävlingar och sen andakt. Fick sluta en timma tidigare så alla hade typ snöbollskrig hehe.

Ebba, Linnéa och jag gick iaf till Max en sväng sen, och sen till Linnéa och åt. Sen mötte vi Fanny, Elina, Marcus och Oskar och hade snöbollskrig igen hehe. Gick till Fanny iaf och sen kom Hugo och vi spela spel, åt godis, prata, dansa och hade så kul! Hade även snöbollskrig IGEN haha. Ebba, Linnéa och jag gick till Linnéa runt halv tolv/tolv och sen kolla vi Breaking Dawn part 2. Awesome!

Har bara skitfula bilder så ni får överleva hahha! Är så trött så det finns inte nu, hörs imon! Har vart en så bra dag idag, love it. Godnatt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar