tisdag 25 december 2012

Julklappar 2012

Här är lite bilder på mina julklappar! Hade inte alls förväntat mig så mycket av ma & pa eftersom att vi åkte till New York och så shoppade vi ju en del där, men det blev endå en del!
Är trött så orkade inte fota ordentligt så det är lite slarvigt men jaja!
 Abercrombie tröja- Mamma och pappa
 Skärp- Mamma och pappa
 Två pärlor- farmor &anders och farbror m familj
 Presentkort på raglady- faster m familj
 Marc by Marc Jacobs USB- Moster, morbror, Ebba och Maja
 Kari Traa underställ- Mamma och pappa
 Vantar- mamma och pappa
 'Lindome Innebandy' matchstrumpor- Mamma, pappa & alfred
 Abercrombie hood- Morfar och Birgit
 Lindome kofta (har en men denna är en annan gosigare modell)- Mamma, pappa och alfred
 Fotoram med bild♥- Maja
Svea halsduk och mössa- Ebba

+ en smyckesask av birgit och et par örhängen från farmor!

Det var mina julklappar iår, är jätte tacksam och nöjd!
Vissa av dom sakerna som jag fick av mamma och pappa fick jag av Alfred och Erik med, men jag kommer inte ihåg vilka grejer det var haha.
Fick ju även Hollister kläder häromdagen så är inget annat än glad!
TACK alla igen!♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar