onsdag 16 januari 2013

Dagen

Skitgo dag i skolan! Hahahahaha mattelektionen var den sjukaste, så kul haha.. Slutade med att jag och Tobbe låg på varsin bänk och jag bara flabba haha... Åh.

Efter skolan åkte jag och Vanessa till Kungsbacka för att leta praoplats, men det gick inte bra. Vi har mailet ett gym nu i alla fall! Hade ju vart riktigt bra endå, man kanske får träna medans man är där då haha! I alla fall så ska vi praoa på Jencic vilket jag ser fram emot jättemycket! Men vi är där rätt ofta endå så vi ville kolla om det fanns nåt mer!

Träning sedan i alla fall, det kändes som 5 min sen var sen slut! Tiden går fort när man har roligt :D nu sitter jag med smoothie och ska skynda mig i säng, behöver all sömn jag kan få! Tänkte visa bikinin förresten men har inte haft min dator på en vecka så den lever sitt eget liv. Menmen! Försöker imon.

Godnattpuss❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar