tisdag 22 januari 2013

Ingen strålande eftermiddag

SKULLE KOMMIT UPP IGÅR!!!!

Skoldagen va faktiskt ganska bra, hade kul med mis amigos! Men när jag kom hem blev jag på dåligt humör, vaknade med ont i halsen imorse och det kom tillbaka, har haft ont i magen sen igårkväll och har det fortfarande.. Och sov dåligt inatt :( och så är jag trött på mig själv för att jag äter så mycket onyttigt! Och SO inlämningen har tagit x antal timmar ikväll men nu är jag ÄNTLIGEN klar...

Nu ska jag läsa sen sova! Mår dåligt men får VERKLIGEN INTE bli sjuk!!!!!!!! Allt är så bra nu, har flyt på plan och tränar flitigt hemma med! Vill fortsätta såhär nu. Jaja, man ska inte träna om man är sjuk, då blir allt värre. Vi får se imon helt enkelt! Puss och godnatt

Love u guys❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar