tisdag 8 januari 2013

♥sovaaaaa♥

sen jag kom hem från träningen har jag typ räknat tiden tills jag kunde lägga mig... Jag ba 'Nej nu går jag och borstar tänderna' så kollade jag klockan och så var den 21.10... och jag vet ju att även om jag är trött kan jag inte somna då!

träningen var rolig iallafall, och fysen va skiiiiiitjobbig, höll på att avlida. när jag cyklat hem åt jag lax och ris och sen gjorde jag smoothie och fruktsallad! har så sjukt ont i munnen så ni anar inte, helt hemskt verkligen. så äter kalla saker så jag blir lite bedövad!!

nu ska jag sova, längtar hahahah! imorgon ska jag till tandläkaren igen. förstår verkligen inte varför!!! dom kommer pilla massa och fyfasen va ont de kommer göra. jaja, godnatt!!!


Fick en fet smäll på smalbenet så har en svullnad och ett sår nu. Man ser inte då tydligt, svullnaden är större irl!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar