fredag 25 januari 2013

Good Friday

Vart en väldigt bra fredag faktiskt!! Kändes bra att börja dagen med havfras + mjölk, banan och äpple, fräscht. Skolan rullade på snabbt och lätt och sen gick jag med några goingar i min klass till Ica för att köpa godis. Skyndade mig hem och åkte sen till träningen. Träningen gick bra och sen åkte jag hem och åt god mat.

Och som grädden på moset kom VS paketet idag!!!! Hade glömt av helt att vi beställt, men kom på igårkväll att dom nog kommer nästa vecka! Men det kom ju idag så för mig blev det ju typ en dags väntan haha. Trodde vi beställde dom förra veckan men det var förförra, tiden bara flyger! Åhhh så glad. Ebba (vi beställde tillsammans) hade dock lite otur haha men kan ta det en annan gång. Lägger upp bild på den snart!

Är faktiskt skittrött nu, blir alltid det på fredagar. Har match imon, taggad.
Kanske slänger upp något mer, men annars, godnatt❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar