måndag 7 januari 2013

-> löpbandet

Vart helt deprimerad hela dagen! Jag klarar typ inte av att vara i Göteborg, jag få himla ont i nacken/axeln/skulderbladet!! Måste till en sjukgymnast verkligen. Iallafall så var de sjukt hemskt väder, duggregna, blåste osv och dessutom fanns inget fint i affärerna!!! Va inte på shopping humör idag, dessutom ska jag spara pengar ett tag framöver istället för att shoppa saker jag inte behöver! Mysigt att träffa Amanda idag i alla fall!!

Nu ska jag klä om och gå ner till löpbandet och lyssna på ljudbok. Sen när mamma kommer hem från sin träning ska vi sätta oss och skriva ner recept/maträtter osv och inköpslista! Jag är mest ute efter nyttiga mellanmål för jag bryr mig inte så mycket om middagen eller lunchen jag äter, hur nyttig den är osv haha, utan det är ju när man småäter som jag verkligen tänker på om jag är nyttig eller inte!

Är i alla fall fortfarande på småkasst humör så det ska bli awesooooome att springa lite!

Vi hörs senare! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar