måndag 16 september 2013

Go dag

Vaknade upp förkyld och trött.. Var en rätt seg dag i skolan med men de funka. Fick dock reda på att jag har utvecklingssamtal kl 8.40 och vi börjar 11!!!! Faaaan va onödigt. Tänkte att jag kunde träna emellan då men blir ju sjukare och sjukare bara... 
Hur som helst, åt mellanmål när jag kom hem och frös så himla mycket så jag la mig i sängen och kollade klart på filmen tills Wall, Malvina & Wilma hämtade mig och så åkte vi till eken! Wall stod på p98s träning nämligen. Hon var så duktig min stjärna❤ drog en donkenglass på vägen hem och när vi var tillbaka hos Walls gick jag till Joel och kollade idol! Hade det bra som vanligt med Joel, bästa vännen❤
Mamma hämtade mig och fixa sen middag till mig, loveu.
Ska sova nu, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar