söndag 1 september 2013

Kladdkaka & söndag

Efter mitt inlägg igår ropade tränarna att de va kladdkaka, så alla åt de! Så gott! Resten av kvällen myste vi, spelade lite fotboll & innebandy, osv. Somnade allihopa runt 00.30 tror jag! 
Imorse vaknade jag och Wall själva vid 8 vilket var bra för vi skulle fixa frukosten så de gjorde vi✌ samtidigt satte Niklas & Stefan på musik på bergsprängaren så alla skulle vakna :') sedan var det träning, det gick riktigt bra idag med, mest power/box play övning samt rätt mycket spel :) straffar på slutet och jag satte båda mina så de kändes gatt! Efter träningen delades vi in i grupper, sen duschade vi, plocka iordning våra saker och städade med grupperna, vi hade köket så de va hyffsat chill. Åkte hem runt ett sen!

Haft det jättekul i helgen verkligen! Är sååå glad att de flytit på på träningarna, har gått jättebra för mig vilket är skönt när man spelar med folk & tränare man inte brukar va med! Tack till alla tränare och spelare i dam/dj! Också Wall, adielsson, twinsen & Wilhelmsson för att vi hade kul tillsammans som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar