tisdag 17 september 2013

Sjuk...

Satte mig i sängen direkt när jag kom hem, frös så mycket. Fick tillslut ta en dusch för att tina upp! Hitta inte febertermometern men vill inte veta ens om jag har feber haha! Elina kom vid sju och vi har girltalk och sen mys framför idol och SHF. hon åkte för en stund sen och jag ska nu sova. Helt överlycklig för på mammas mail stod det att samtalet är på torsdag istället för imon, gissa hur glad jag blev!!?? Och vi börjar inte heller förenas kl 12.20 för det är då skoljoggen börjar! Skulle haft engelska innan men de hinner vi inte äta så vi har ingen lektion ist! Jan var dock noga med att vi skulle ha SO mellan 14:15-15:00 men jaja, bara 45 min, chiiiiiiill!

Och ännu bättre, imorgon kommer mina bästa bästa tjejer hit på morgonen och så ska vi äta en riktig brakfrukost innan. UNDERBART❤ 
Älskar er otroligt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar