onsdag 18 september 2013

Min dag

Elina & Linnéa kom en stund efter nio! Så väntade vi på Fanny och Maja och när dom kom satte vi igång. Slutade med äggröra, bacon, frallor, american pankakes, smoothie, frukt, jaa allt möjligt! Så jävla gott va. Vid tolv bytte vi om och drog till Bunketorp. Man skulle springa 1,5 km rundan så många gånger man hann. Eftersom att jag ska iväg på tisdag fick jag verkligen inte springa med min förkyldning, men jag och Maja knatade på och hann 3 varv i alla fall! Min lillebror sprang 5 faktiskt, duktigt :)

Efter skolan vilade jag, sen kom Ebba som ska sova hos morfar. Vi cyklade till Elina, sen hem och så hämtade jag moppen och drog till donken med alla utom Max & ebba som inte kunde. Efteråt åkte jag till morfar där då kusinerna var pch kollade lite tv. Kom hem för en timma sedan och nu är det släckning!!!
Puss
Enda bilden jag tog, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar