fredag 20 september 2013

Gokväll

Ätit middag hos majsi, tränat och träffat vänner. Köpte lite godis när jag kom hem så när jag städat mitt rum ska jag krypa ner och sätta på en film. Kan bara inte bestämma mig, vill se nån gosig film, eller gossip girl, eller kanske läsa, får se. Måste endå läsa till hemspråket! Kommer dock hinna det i Grekland. 
Imorgon ska jag sova ut länge som bara den! Är helt slut, inte sovit riktigt länge sedan förr-förra helgen. Hade dessutom mycket i skolan förra veckan. 

Det kändes vekeligen inte som fredag förut, Dont Know why.. Otroligt svårt att ta sig upp imorse, men insåg sen att det var sista skoldagen innan 1 dagprao, 1 vecka semester sedan 3-4 praodagar igen. Ska praoa hos min "farbror" och det kan nog bli rätt kul! Mycket data, undersökningar och sånt vad jag förstått!
 Mysbild från igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar