onsdag 6 juli 2011

Fest och Nordeviken.

I lördagskväll var vi tre familjer (fam. A och fam. T och vi) som åkte hem till min moster, morbror och kusiner (inte Ebbisen som är och seglar..) för att grilla, umgås, äta gott och ha kul! Och det hade vi!
-Bästa partyhöjaren? God mat i form av FLANKSTEK (min absoluta köttfavvis), potatissallad, muffins och paj, och spelet JUST DANCE till Wii! Vaknade med träningsvärk... (Vår familj sov över).

På söndag eftermiddag hade vi alla inte fått nog av varandras sällskap... Och begav oss till Nordeviken (Snipen) för fika, sol och ISKALLT bad. Jag är rädd att jag skrämde upp två stackars tjejer som precis skulle hoppa i med mitt "Waaah, iskallt, nu förfryyyyyser jag... Fortsätt simma, sortsätt simma... Jag kommer vara en statyyyy när jag kommer upp!!!... =(&%¤/#)!)437!!??()# vad kallt det är!!...."

Haha.
Tack underbara familjer och min alldeles BÄSTAihelavärlden familj som lät oss sova över och komma till er!!
Kvällen till ära fick mina (och mammas) übertuffa och sköna Swedish Hasbeens och min skräddarsydda, och aldrig förr använda, klänning bli min härliga sommaroutfit!

3 kommentarer:

  1. Hej Nora!
    Roligt att du tyckte att festen var kul! Jag tycker oxå att det blev ett himla drag! Köttet blev riktigt bra, både din favvo och picahan (eller vad den nu hette?!)Kram Anna
    hej Nora.eller hur var mitt dansspel roligt? kram murmel

    SvaraRadera
  2. Världens-bästa-moster.
    Jag älskar när Johan grillar!! Picahan (?) köttet var med gott, men F L A N K S T E K E N... Mmm! tack underbaraste mostern i hela världen för en superfantastisk. jag älskar dig så himla otroligt mycket! ♥

    murmel.
    kan man vara sötare än du? du är ju underbar min lilla finis. den lilla systern som mamma aldrig fick ;) maja, det var skitroligt! Jag hade träningsvärk!! pusspuss finaste! bra val av spel!!

    SvaraRadera
  3. Åh pangbruuuud. Klänningen satt som en smäck, underbar! puss

    SvaraRadera