tisdag 19 juli 2011

Imorgon smället det!

Imorgon väcker mamma mig klockan fem på morran. Då går jag upp och åker till flygplatsen. Jag är lite nervös inför själva tiden på flygplatsen, att jag ska tappa bort mig eller så. Jag är ju ensam... (Jag är inte orolig för att planet ska störta, det gör dem aldrig när jag flyger!) Men man kan ju fråga sig fram på flygplatsen om nödvändigt. Det blir bra. Det är nyttigt för mig, och lärorikt! Jag kommer att ta många bilder från stranden etc.!

Imorgon är jag ca. en timme utanför Nice, på Franska Rivieran i Saint Raphaël. Och där bor jag hos min älskade bästa vän och hennes familj i en hel vecka i hennes farfars hus!! Åhh, så roligt, men åhh, så jag kommer att sakna familjen! :( Hoppas att jag inte hinner ens tänka så mycket på dem!

Jag kommer att uppdatera förhoppningsvis varje dag, min dator följer med!

Vi ses där!! Kram♥

1 kommentar:

  1. Kommer sakna dig ssöööttnnoouuuss!!! <3 Puss <3

    SvaraRadera