fredag 15 juli 2011

My bikinis!

En liten del av min bad-garderob. Och de bikinisarna som ligger i badväskan i Rügen. Detta är alla jag hade med mig från Indien. Finns en och annan kvar där tror jag... :)

Denna kom pappa tillbaka med efter sitt Sverige besök. Den är från mina kära kusiner♥ I LOVE IT! Och den är ännu snyggare på! Från H&M.
Nu får ni vända er upp och ner. Toppen är köpt i Kuala Lumpur på Billabong, och underdelen är ett fynd från H&M's hemsida för 9:50 kronor!
Min älskade bikini från Desigual. reafynd från Kuala Lumpur det med!
Blandat hej vilt Bikinitrosor från H&M barnavdelning och bikinitoppen ärvde jag från Linnéa :) TOPPEN ÄR SÅ SJUKT SKÖN! Mjuk och perfekt passform!
En favorit. Köpt förra året. Kusin fick överdelen till byxorna för den var för liten, och toppen är från H&M förra året :) Enkel, stilren och fin.
En ensam bikinitrosa fyndad för 9:50 kr. Den längtar efter en livspartner i form av den gula bikinitoppen från H&M. MEN, jag har sett att den bikinin inte verkar vara så populär i Tyskland.... I like :)

Min söta bikini från GRUNT. Skitsöt i ryggen också! MEN, lite jobbigt utan spänne. Så den ska jag har när vi tar morgondopp i poolen på hotellet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar