torsdag 21 juli 2011

Frankrike, 1st day!

Igår kom jag helskinnad fram till Nice flygplats. När mamma lämnade mig på flygplatsen då? Pirrigt var bara förnamnet!! När mamma betalade parkeringen utanför Landvetter höll jag krampaktigt i bilsätet och viskade tyst "låt mig inte åka, låt mig inte åka!". Men lyckligtvis gick min första rädsla över på en gång. Min gate såg jag ända från security checken. Phu! Men jag är glad att ingen hjälpte mig, jag vill klara mig själv. "Kan själv", från en 13åring... ' Haha :)
Fattar ni hur vackert det är att flyga in över Nice? Helt otroligt!!!!
I'm off! Och jag visste inte försen efter halva flygresan att det var lite koffein i min vitamin dricka... ;) Haha.
Första Frankrike outfiten,
Topp ZARA (ny!)/ Shorts Billabong/ Converse.

Gusche lov att det inte finns regler på att inte svarta och vita får umgås längre.... ;) Haha!
Ni vet, "blekfisen" från Sverige är på besök...

Efter ett jag-saknar-familjen "anfall" så la jag och Amanda oss och titta på 'Easy A' för att komma på bättre tankar. Sedan somnade vi gott.

Idag- Le plage!
The beach.

-Alfred, Nora saknar dig så mycket. Jag sov så gott med din lilla Star Wars tröja i min famn inatt. Puss storasyster♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar