lördag 9 juli 2011

Nu åker vi!!

INGEN gissade på vad jag köpt!! Det ska ni få veta när jag kommer hem.

Idag, kära läsare, åker vi äntligen till Tyskland med familjen T- Geir, Katarina, Max och Kajsa♥

Tysklands-uppdatering:

-Det kommer inte att komma upp ett inlägg exakt varje dag, kanske varannan. Det är ju ändå inte så många som är inne på datorn i sommartider ;)

- Då jag förmodligen inte kommer att ha tid att gå ner till lobbyn för att uppdatera, så kommer inte inläggen att handla om vad vi gjorde just den dagen. Jag tar i gen andra missade händelser istället, och skriver en semester sammanfattning när vi är hemma :)

Now you do not have to wonder anything... :)

Det kommer som sagt komma upp ett gäng tidsinställda inlägg till er :) Njut av dem!!

kramkram mina kära läsare♥ Love you, the whole lot!!
PS. om det är två etiketter i form av I Sverige och Tyskland 2011 samtidigt. Då är händelsen i Sverige, skrivet under Tysklands perioden :) .Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar