tisdag 20 mars 2012

Glad och arg samtidigt

Om det är något som verkligen är det värsta med fysen, är när folk fuskar. Om man ska springa fram och tillbaka runt två stolpar, då får man ju göra det och inte vika av vid halva och börja ett nytt varv. Då får ju dom som är efter springa fortare för att komma ikapp. Det gör mig så otroligt irriterad! Vi är där för våran egen skull, och vill man verkligen detta får man kämpa tycker jag... Men, det är bara att själv vara ett gott exempel och inte ge upp, vilket jag hatar att göra på träningen. Man är ju stolt i efterhand att man inte gav vika.

Så, nu ska jag sluta.

I alla fall, träningen gick rätt så fort, och det gick riktigt bra när vi spelade, skönt! Fysen gick otroligt fort, den brukar kännas som år!

Nu är jag hemma, helt slut i kroppen och huvudet. Skulle kunna göra matteläxan, men jag lägger mig i sängen med datorn, kladdkaka och vilar istället, orkar inte tänka så mycket!

Hörs kanske senare, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar