onsdag 28 mars 2012

Wierdooo

Jag vet inte om det bara är min dator som är lite konstig, men min sidmeny har hamnat under alla inlägg? Försökt fixa det med det går inte, så störande... Jaja.

Måste vara hemma imorgon med, så att jag blir bra så fort som möjligt. Vi har ju Örebro cuppen med, och nackspärr och ryggont kan sitta i ett tag.. Imorgon ska jag i alla fall försöka göra lite övningar hemma och vila och så. På fredag ska jag verkligen till skolan, hur trött som helst på att ligga hemma nu! Idag har jag i alla fall vart duktig och gjort ett helt projekt till hemspråket, go me!

Nu ska jag snart gosa ner mig i sängen i alla fall... Love my bed♥ Hoppas alla haft en bra dag, puss!

1 kommentar:

  1. Sicken otur... :/ saknar diig här i skolan, hoppas verkligen du kommer imån!! <3 <3

    Krya så hoppas jag på att få se dig imån ! :DD <3
    Pussi och Kramiz från Fasen ja tjejen :D

    SvaraRadera