onsdag 7 mars 2012

Lång dag...

Idag var det skola 8.00 till 15.30, så segt! Sen hämtade mamma mig så handlade vi lite, för mamma ska ha (har nu) gäster och jag bakade kladdkaka.. Jag har tittat lite på Mästerkockarna med, och nu ska jag snart sova...

Imorgon kommer jag vara riktigt stressad, slutar visserligen 14.00 men sen har jag hemspråk med, och så ska jag lämna in ett NO arbete på fredag som jag inte börjat med.. Vi har haft en månad på oss, men vi har nu bestämt att splittra vår grupp, så vi ska göra individuella arbeten på två dagar... Det får bara gå helt enkelt!
Hade matteprov idag med som jag missade i fredags, det gick helt okej tror jag, hoppas det i alla fall! Vissa saker är så konstiga, man ska räkna ut saker på andra saker än jag är van vid haha...

Jag ska vara duktig nu och sova, jag är svensk mästare i att somna i senaste laget nämligen.. haha.
In a while!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar