söndag 4 mars 2012

Hemma!

Nu är vi hemma! Bussresan gick mycket fortare än vad den kändes som till Falun, så jag tyckte inte det var så segt.. Efter jag hade vart hemma i ca två timmar var det träning! Haha..
Men jag hade haft ont i magen hela natten, vi somnade sent, det har blivit både donken och pizza idag, etc så på träningen mådde jag inte bra, mycket i huvudet! Fast det gick ovanligt bra endå..:) Jag saknar redan Falun riktigt mycket.. Det var bättre än jag väntat mig, super roligt verkligen. Jag älskar LIBK❤

Nu ska jag lägga mig mot min kudde, den luktar fortfarande lite som vår fängelse cell faktiskt hehe. Känns så konstigt att inte sängen knarrar, som min smala säng på vandrarhemmet gjorde, haha.

Jag kanske skriver lite mer om Falun imorgon, vi får se!
kram!

(och ursäkta om det är stavfel. Jag är för trött för att titta haha..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar