lördag 17 mars 2012

So sorry!

Jag glömde bort att blogga helt igår... I alla fall blev jag supernöjd med mitt hår, det var länge sedan jag kunde säga så! I Indien är dom inte lika noggranna tyvärr :(

Efter att vi kom hem igår i alla fall så åkte vi till Max och dom, åt god middag, och sen gick jag och Max upp till Almåshallen för att titta på damernas innebandy match med Vanessa. Dom förlorade tyvärr.. Sen gick vi tillbaka till Max och stannade där en stund innan vi åkte hem.

Nu ska jag snart fixa iordning mig, match i stenungsund idag! Tagga, nu får vi vinna, orkar inte med en till förlust...;) Dock är det bara typ sju eller åtta stycken från vårt lag anmälda, för vi har en div 1 match samtidigt så jag tror att några 00or ska spela med oss med.

Nu måste jag gååå!
puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar