tisdag 27 mars 2012

Hospital

Va ju på carema närakut i Kungsbacka förut, doktorn tittade på ryggen och nacken och konstaterade att jag gjort illa ryggen och spänt mig på grund av smärtan så att jag fått en rejäl nackspärr på det... Känns inte underbart precis. Missar träningen idag, och vet inte om jag kan spela slutspelet som är på söndag. Bra timing känner jag... Dessutom tittade klassen på film hela SO lektionen och det var våfflor i caféet, och gympan var inställd (haha...) så alla fick sluta tidigare, bra dag att missa haha ;) Jag kunde i alla fall njuta lite av vädret, gick ut en stund på altanen och lyssnade på go musik.

Fick i alla fall voltaren tabletter (typ) utskrivet, den hjälper lite faktiskt, men det gör fortfarande ont :( Jag hoppas att jag kan gå till skolan imon, men vi får se helt enkelt. Vill verkligen bli bra snart!

Jaja, ska nog gå och duscha av den halva burken med tigerbalsam som jag har på ryggen ;)

TTYL, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar