torsdag 18 juli 2013

Dåligt

Har vart jättedålig när de gäller att blogga de senaste. Har inte haft energi, hänt massa saker och framförallt är jag ju iväg nu!
Idag var i alla fall den finaste dagen någonsin typ, aldrig vart med om bättre väder i Sverige typ. Inte ett ENDA moln! Låg på stranden i nästan 5 timmar och fick massa färg, iihh :DDD

Sen när vi kom hem förberedde dom vuxna maten och sen blev det den godaste middagen jag ätit i mitt liv typ. De va perfekt grillad fläskfilé, potatisgratäng, bea, & mozzarella sallad. Det är ju alltid gott men just idag var de så otroligt gott, njööööt! Lovely❤ sen gick jag och Kajsa en promenad till Ica och handlade godis! Pratade massa tjejsnack med✌ mysigt!

Nu ska vi snart sova här, jag och Max har pratat med Maja nu på kvällskvisten och har även pratat med lite andra vänner idag. Saknar dom så:(((
Hörs imorgon, om de blir fint väder är det stek hela dagen igen som gäller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar