torsdag 25 juli 2013

Kvällens planer

Har inte gjort så mycket idag, första slappdagen på sommarlovet tror jag, haha! 
Nu ska jag rensa ut ett skåp i mitt rum, sen har jag bestämt mig för att gå ner och springa på löpbandet. Ska kolla på ett avsnitt Gossip girl under tiden och då brukar minuterna rinna iväg, det är bra! Så segt att springa på löpbandet annars. Nu ska jag verkligen komma igång igen, har haft så mycket skador och sjukdomar denna sommaren så nu ska jag köra på och vara vältränad tills säsongen börjar. Kollade på bilder häromdagen från innebandyn och jag får magknip av längtan och spänning inför säsongen. I augusti  sätts mitt gymkort igång igen och då ska jag även kötta där. Medan man kan köra moppe sen på hösten är det faktiskt väldigt värt att träna innan skolan, tänk va energi man får då och va mycket tid man får på eftermiddagarna! Åh, taggad :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar